افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان

  • کد خبر: ۲۲۹۴۰۲
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ضمن اشاره به وزش باد شدید در سطح استان، گفت: از امروز در سطح استان، رگبار‌های پراکنده باران همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ را خواهیم داشت.

آیدا فاروقی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل و مدل‌های هواشناسی، از امروز تا پایان هفته افزایش سرعت وزش باد را شاهد خواهیم بود که در نواحی بادخیز گا‌هاً شدید و توأم با خیرش گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت در سطح استان، رگبار‌های پراکنده باران همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ را خواهیم داشت. امروز و فردا در نیمه جنوبی و اواخر هفته در نیمه شمالی، آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب دور از انتظار نیست. شایان ذکر است که تغییرات دمای امروز و فردا محسوس نیست و از روز پنجشنبه افزایش دما آغاز می‌شود.

به گفته وی، امروز و فردا در مشهد شاهد بارش‌های پراکنده باران خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ١٢ و ٢٢ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در سردترین ساعات به ١٣ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ٧ درجه و بردسکن با دمای ٣١ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ۵٠ کیلومتر‌بر‌ساعت ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->